EkoIQ Dergisi Mart 2012 Sayısı İçin Verdiğim Röportaj

0 yorum

İstiklal'de şirin bir cafedeyiz...Eskimeyen dostum, sıkı bir çevreci, yazar ve EkoIQ Dergisi Genel Yayın Yönetmeni  Barış Doğru ile benim "Ekolojik TAKIntılarım" üzerine sohbet tadında bir röportaj yapıyoruz. Biz bir yandan kahvelerimizi içip, bir yandan da sohbeti koyulaştırırken, Özgür Güvenç de büyük bir titizlikle fotoğraf çekimi yapıyor...Hedef yazıyı derginin mart sayısına yetiştirmek...Aradan bir süre geçiyor, biz Barış ile yeniden İstiklal'de buluşuyoruz. Bu kez çantasından, Noel Baba edasıyla, derginin yeni sayısını çıkartıp bana uzatıyor; çocuklar gibi seviniyorum...Sohbet yine koyulaşıyor; eskimeyen dostum yaptığım işler konusunda beni yüreklendirirken, yep yeni projeler için hayal kurmaya başlıyorum...




0 yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Serpil'in TAKINTILARI